Uznanie intranetu Grupy Kapitałowej TAURON za jeden z dziesięciu najlepszych intranetów na świecie przez organizatora konkursu firmę Nielsen Norman Group z USA, która doceniła koncentrację intranetu Grupy Kapitałowej TAURON na użytkowniku.

Wyróżnienie TAURON tytułem „Tego, który zmienia polski przemysł”, przyznawane przez redakcję „Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł” i portalu wnp.pl, za biznesową odwagę i odpowiedzialność prowadzącą do decyzji inwestycyjnych, kluczowych z punktu widzenia bezpieczeństwa energetycznego i perspektyw rozwoju polskiej gospodarki.

Uznanie relacji inwestorskich TAURON za najlepsze wśród spółek z indeksu WIG30 w konkursie organizowanym przez Gazetę Giełdy i Inwestorów „Parkiet” oraz Izbę Domów Maklerskich.

Uzyskanie przez TAURON Sprzedaż tytułu Certyfikowany Sprzedawca Energii przyznawanego przez Towarzystwo Obrotu Energią. Spośród 400 przedsiębiorstw posiadających koncesję na obrót energią elektryczną na terenie Polski tylko siedem uzyskało ten tytuł, w tym TAURON Sprzedaż.

Przyznanie spółkom Grupy Kapitałowej TAURON nagród Liderzy Świata Energii: TAURON Obsługa Klienta w kategorii Dostawca rozwiązań dla Sektora za uruchomienie intranetu, TAURON Dystrybucja w kategorii Operator Roku za poprawę jakości zasilania.

Otrzymanie przez TAURON Sprzedaż medalu 50 lat Praw Konsumentów podczas II Międzynarodowej Konferencji Konsumenckiej Sprzedaż w obrocie konsumenckim. Wyróżnienie przyznawane jest przez Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów instytucjom i osobom zaangażowanym w ochronę praw konsumentów. TAURON Sprzedaż jest pierwszym przedsiębiorstwem odznaczonym tym wyróżnieniem.

Uhonorowanie TAURON przez Radę Programową Forum Energetycznego nagrodą Inwestycja roku za budowę bloku energetycznego o mocy 910 MW w Elektrowni Jaworzno III.

Zajęcie przez TAURON 24. miejsca na Liście 500 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej, opracowanej przez dziennik „Rzeczpospolita” oraz firmę doradczą Deloitte.

Otrzymanie przez TAURON Obsługa Klienta Certyfikatu Jakości Obsługi Konsumenta, przyznawanego przez Federację Konsumentów organizacjom, które uzyskają pozytywny wynik audytu prawnego i konsumenckiego. TAURON Obsługa Klienta jest pierwszą spółką w Polsce, która uzyskała ten tytuł.

Uhonorowanie TAURON Sprzedaż statuetką HETMAN 2015 za działalność CSR. Nagroda została przyznana przez „Magazyn AKTYWNI plus” i Ogólnopolską Federację Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku za całokształt działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w grupie osób starszych.

Wyróżnienie TAURON w konkursie Top 10 Pracodawców Województwa Śląskiego. Laureaci zostali wybrani przez samorządowców w oparciu o kryteria: wpływu działalności pracodawcy na rozwój gospodarczy regionu, wkładu w rozwój rynku pracy, innowacyjności, relacji z pracownikami oraz współpracy z lokalną społecznością.

Otrzymanie przez TAURON, po raz drugi z rzędu, głównej nagrody w kategorii przedsiębiorstw za raport roczny za 2014 r. w konkursie The Best Annual Report, organizowanym przez Instytut Rachunkowości i Podatków.

Zajęcie przez TAURON 7. miejsca w opublikowanej przez dziennik „Rzeczpospolita” Liście 2000.

TAURON znalazł się w TOP 25 największych spółek giełdowych, rankingu towarzyszącym Liście 2000. Spółka awansowała o jedną pozycję w stosunku do roku ubiegłego – na 6. miejsce.

Wyróżnienie TAURON nagrodą Feniks 2015 podczas XXII Międzynarodowej Konferencji Popioły z energetyki w kategorii Projekt za projekt Grey2Green. Nagroda została przyznana za politykę w zakresie minimalizacji oddziaływania na środowisko.

Przyznanie KW Czatkowice nagrody EKOLAUR w ramach XIV edycji Konkursu EKOLAURY Polskiej Izby Ekologii 2015 w kategorii Całokształt działalności na rzecz ochrony środowiska.

Przyjęcie TAURON, po raz trzeci z rzędu, do zestawienia RESPECT Index – grona spółek giełdowych zarządzanych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony.

Wybór TAURON do Złotej Szóstki INN: CSR – grona firm prowadzących najlepsze działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.